Se incarca...
Va recomandam sa cititi cu atentie acesti termeni si conditii inainte de a face rezervarea unui mijloc de transport. Prin efectuarea rezervarii se intelege de la sine ca sunteti de acord din toate punctele de vedere cu acesti termeni si conditii si cu modificarile ce pot interveni dupa efectuarea rezervarii . S.C. AUTOTRANSFER LOGISTIC SOLUTIONS S.R.L. isi rezerva dreptul de a modifica oricand si oricare dintre termenii si conditiile de aici si aceste modificari vor intra in vigoare dupa 12 ore dupa publicare. De aceea trebuie sa verificati periodic termenii si conditiile. Daca nu sunteti de acord cu acesti termeni si conditii nu veti avea posibilitatea de a plasa o comanda, prin intermediul site-ul nostru. Va rugam sa retineti ca, continutul site-ului nostru este destinat numai utilizatorilor cu varsta de minim 18 ani. Daca o persoana face o rezervare si o plata pentru inchirierea unui mijloc de transport pentru un grup, se va considera ca persoana respectiva este reprezentanta grupului si ca a citit si a acceptat termenii si conditiile in numele tuturor. S.C. AUTOTRANSFER LOGISTIC SOLUTIONS S.R.L., prin intermediul prezentului site, este agentul furnizor de servicii. Dupa consultarea ofertei de transfer, dvs aveti posibilitatea sa acceptati sau sa refuzati oferta. Daca acceptati oferta, inseamna ca dvs veti avea un contract direct. Contractul cu caracter obligatoriu intra in vigoare in momentul in care noi vom trimite e-mail de confirmare. O cerere de rezervare nu inseamna o rezervare valida. Daca in termen de 24 ore de la trimiterea cererii nu primiti un raspuns, este responsabilitatea dvs de a lua legatura cu S.C. AUTOTRANSFER LOGISTIC SOLUTIONS S.R.L. la adresa de mail info@autotransfer.ro
Pentru a plasa o comanda trebuie sa urmati pasii corespunzatori din pagina de rezervari a site-ului nostru. In momentul efectuarii rezervarii unui mijloc de tranport este obligatorie efectuarea platii integrale a serviciului. Toate comenzile trebuie sa fie plasate la cel putin 24 de ore inainte de ora intalnirii cu furnizorul de servicii. Toate rubricile din formularul de comanda sunt obligatorii. Va rugam sa le completati corect, deoarece in cazul in care comanda dvs. este acceptata, se va emite un voucher care va fi transmis la adresa de e-mail pe care ne-ati indicat-o in formularul de comanda. S.C. AUTOTRANSFER LOGISTIC SOLUTIONS S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea pentru neindeplinirea corespunzatoare a obligatiilor, daca informatiile furnizate de dvs au fost incomplete sau incorecte. Clientul trebuie sa informeze in formularul de comanda la rubrica “alte informatii”, daca doreste sa transporte bagaj suplimentar, echipament suplimentar agabaritic cum ar fi : scaun cu rotile, ski-uri, bicicleta.... etc,. Pentru astfel de cereri clientul poate fi taxat suplimentar de catre furnizor. Prin furnizarea detaliilor dvs. de plata cu cardul se intelege ca aveti autoritatea de a folosi cardul si ca vom putea debita imediat cardul cu o suma egala cu valoarea serviciilor asa cum sunt acestea prezentate pe site. Prin completarea si transmiterea formularului de comanda declarati ca sunteti de acord si acceptati modul de calcul si pretul pentru serviciul solicitat. Ne rezervam dreptul de a obtine validarea cartii dvs. de credit sau card de debit înainte de a va confirma serviciul solicitat . In cazul in care validarea nu poate fi obtinuta si plata nu se face, ne rezervam dreptul de a refuza cererea dvs. de rezervare. In cazul in care suntem in imposibilitatea de a accepta cererea dumneavoastra de rezervare a unui vehicul pentru transport va vom trimite un e-mail prin care incercam sa va oferim o alternativa, care poate include costuri suplimentare. Toate comunicarile de la noi, vor fi trimise catre adresa de e-mail pe care ne-ati indicat-o in formularul de comanda. Va rugam sa ne anuntati cu privire la orice modificari survenite in rezervarea dvs cat de curand posibil. Va rugam sa consultati clauzele pentru politica noastra privind modificarile si anularile unei rezervari de transfer aeroport.
Fiecare pasager are dreptul sa transporte un singur bagaj. Daca aveti bagaje suplimentare, acestea trebuiesc declarate in momentul in care faceti rezervarea, la rubrica “alte informatii “, impreuna cu detalii si dimensiunile acestora . Ne pastram dreptul de a refuza efectuarea transferului daca se constata ca bagajele contin materiale periculoase, arme de foc, substante inflamabile, care ar putea pune in pericol siguranta pasagerilor sau a circulatiei, sau daca bagajele transportate contravin legilor in vigoare specifice fiecarei tari in parte. In acest caz nu se returneaza suma platita. Nu lasati documente sau bunuri de valoare in bagaje. In cazul pierderii sau furtului bagajelor nu vom raspunde pentru valoarea acestora. Este recomandat sa va faceti o asigurare de bagaje. Nu va prezentati la intalnirea cu conducătorul auto sub influenta alcoolului sau a drogurilor. Putem refuza efectuarea serviciului daca se considera ca soferul poate fi pus in pericol de comportamentul unui pasager. Consumul de alcool si fumatul sunt strict interzise in interiorul vehiculelor de transport.
Plata pentru serviciile de transport de persoane la aeroport se va efectua integral cu cardul prin intermediul MOBILPAY direct pe site-ul nostru. Unele modificari pot fi supuse unei taxe care va trebui platita la destinatie . De exemplu : modificare locatie pick-up / drop off, modificare ora pick-up / drop off , modificare clasa masina , modificare nr de pasageri , modificare nume client , etc. In cazul in care schimbarea reduce tariful serviciului de transport aeroport, diferenta din suma platita ca avans va fi restituita, sub rezerva ca taxele bancare aferente acestei plati vor fi suportate integral de catre client. Daca taxele aferente platii sunt egale sau mai mari decat suma ce trebuie restituita clientului, aceasta operatiune nu se va mai efectua. Prin acceptarea acestor conditii clientul intelege si este de acord cu aceasta prevedere. Orice schimbari in momentul in care se ajunge la pick-up din cauza intarzierilor sau sosirea timpurie a zborului, sau a intarzieri colectarii bagajelor nu vor considerate ca modificari cu conditia ca acestea sa nu depaseasca 30 de minute fata de ora programata. Pentru depasiri mai mari de 30 minute, clientul va trebui sa ia legatura cu S.C. AUTOTRANSFER LOGISTIC SOLUTIONS S.R.L. si sa achite catre acestea eventuale costuri suplimentare.
Cererile pentru a anula rezervarea unui mijloc de transport de la aeroport, catre aeroport sau de transport intre orase trebuie sa fie trimise la noi, in scris. Anularea poate fi facuta de catre dumneavoastra, folosind sectiunea "contact" sau trimitand un e-mail la adresa info@autotransfer.ro In cazul anularilor, se vor restitui banii platiti doar daca anularea a survenit cu minim 72 ore inainte de pick-up. Suma platita va fi restituita, sub rezerva ca taxele bancare aferente acestei plati vor fi suportate integral de catre client. Daca taxele aferente platii sunt egale sau mai mari decat suma ce trebuie restituita clientului, aceasta operatiune nu se va mai efectua. Prin acceptarea acestor conditii clientul intelege si este de acord cu aceasta prevedere. Pentru anularile venite cu mai putin de 72 ore inaintea calatoriei clientul accepta ca nu i se va returna suma platita. In cazuri de forta majora S.C. AUTOTRANSFER LOGISTIC SOLUTIONS S.R.L. poate anula in orice moment rezervarea unui mijloc de transport la aeroport. In acest caz se vor returna integral banii clientului, pe cheltuiala S.C. AUTOTRANSFER LOGISTIC SOLUTIONS S.R.L., fara sa se plateasca despagubiri.
Acceptam raspunderea noastra, daca greseala apartine angajatilor nostri. In acest caz limita maxima a raspunderii noastre este de doua ori suma platita catre S.C. AUTOTRANSFER LOGISTIC SOLUTIONS S.R.L.. Orice cerere de despagubire venita in caz de deces sau vatamare corporala care rezulta din utilizarea serviciului de transport aeroport trebuie sa se faca direct catre noi si se supune legilor si jurisdictiei tarii in care serviciul a fost furnizat. Daca ocazional apar erori pe site-ul nostru , imediat cum le vom observa sau ne vor fi sesizate de catre clienti, vom face toate eforturile pentru a le corecta cat mai curand posibil. Noi nu ne asumam responsabilitatea informatiilor continute de site, daca acesta este victima unor virusi informatici.
Toate comunicarile intre S.C. AUTOTRANSFER LOGISTIC SOLUTIONS S.R.L. si dvs se efectueaza prin e-mail. Va recomandam sa va cititi mesajele e-mail inainte de a incepe calatoria astfel incat sa luati cunostinta de orice modificari sau anulari cu privire la rezervarea dvs. Este responsabilitatea dumneavoastra sa ne furnizati informatii corecte si complete referitoare la adresa de e-mail si numarul de telefon mobil si sa ne informati cu privire la orice modificari. Este esential sa ne oferiti un numar de telefon mobil pe care va putem contacta in timpul calatoriei inclusiv cu codul de apelare international. In caz contrar S.C. AUTOTRANSFER LOGISTIC SOLUTIONS S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea pentru mesajele ce trebuiau transmise catre dvs.
Orice plangere sau cerere de rambursare in ceea ce priveste serviciile de transport la aeroport trebuie adresata in scris catre S.C. AUTOTRANSFER LOGISTIC SOLUTIONS S.R.L. la adresa : info@autotransfer.ro
Termenii si conditiile prezentate se supun legilor din Romania. Prin acceptarea acestor termeni si conditii, va dati acordul in mod expres ca orice litigiu sa se supuna jurisdictiei exclusive a instantelor romanesti.
Platile efectuate prin acest site sunt securizate si S.C. AUTOTRANSFER LOGISTIC SOLUTIONS S.R.L. garanteaza confidentialitatea informatiilor receptionate.
In cazul in care nu doriti in viitor sa primiti de la noi sau de la companiile noastre partenere e-mail-uri de marketing, va rugam sa debifati corespunzator in formularul de comanda. Va rugam sa bifati “sunt de acord” pentru a accepta termenii si conditiile de mai sus.